.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان مازندران؛
آبگیری برخی سدهای مازندران همانند آببندان پایین است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: برخی سدهای افتتاح شده استان نظیر گلورد با یک دهم ظرفیت و همانند آببندان آبگیری می شوند.

به گزارش شمال نیوز،  غلامرضا شریعتی صبح پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان با اظهار اینکه برای رفع مشکلات استان از جمله پسماند تلاش و پیگیری‌هایی از سوی مجمع صورت گرفته است، افزود: پسماند از جمله مشکلات جدی استان به شمار می‌رود که با پیگیری صورت گرفته بخشی از مسائل حل شده است.

وی افزود: برای حل مسئله پسماند استان مشکل اعتباری وجود ندارد و باید در این زمینه طرحی جامع و اصولی داشته باشیم.

شریعتی با اشاره به اینکه کشت دوم برنج به دلیل کم آبی ممنوع شود، افزود: با توجه به کاهش درآمد استان باید زهکشی اراضی مورد توجه قرار گیرد تا کشت دوم در پاییز رواج داشته باشد.

این نماینده مجلس پایین بودن مهار آب‌های سطحی را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: به دلیل کمبود اعتبار پروژه‌های سدسازی دچار چالش جدی هستند و پروژه‌های به ظاهر افتتاح شده مانند گلورد نیز زیر یک دهم ظرفیت آبگیری می‌شود.

وی با عنوان اینکه باید پیگیری لازم برای ارتقای مهار آب‌های سطحی در استان صورت گیرد، گفت: در حال حاضر در این بخش مشکل داریم.

شریعتی ترافیک را از دیگر مشکلات استان ذکر کرد و گفت: باید نسبت به ساخت پروژه آزادراهی تهران شمال، طرح‌های دامغان - گلوگاه و دیگر طرح‌های حوزه راه اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

وی توسعه راه‌ها را برای رفع مشکلات ترافیکی امری مهم و الزامی بیان کرد./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.